lördag 1 september 2012

What to do?

Jag har sån jäkla lust att hitta på något ikväll men jag vet inte vad det skulle bli. Alla som ska ut idag ska gå till de nya stället som öppnar idag. Problemet är att det är 23års gräns och de folken som ska dit är tillräckligt gamla eller speciellt inbjudna. Jag har en känsla av att det kanske bara blir hemma kväll. Så där lagom spännande. Det är så få lördagar kvar i stan innan jag åker så det känns ju som att man vill ta vara på dem. 
Dumma nya ställe som förstör min kväll, tvi. 
Man hinner lagom bli 18 då alla ställen kräver 20 och lagom man blivit det ska man vara 23.
Jaja jag får väl komma på nått.

Fina Madde la upp denna bild på Facebook från i våras när vi hängde i Stochholm med Henea. Vi hamna i en söt liten bokhandel och jag tyckte bilden blev så himla fin. 


2 kommentarer: