söndag 23 september 2012

Underbar familj!

Igår blev det maskerad hos min brors kompis. Åkte dit med Chrille och Anna, Maria och kusin Daniel. Det var filmtema och det hade lagts ner mycket tanke bakom det hela. Lägenheten var dekorerad med filmplanscher och lysrör. Det var filmmusik som spelades och på tvn i bakgrunden gick det olika filmtrailers. Mycket bra gjort om du frågar mig. Alla (förutom Daniel) hade verkligen ansträngt sig för att klä ut sig och det uppskattas. Själv slängde jag ihop en Hermione Granger kostym som jag själv tyckte var väldigt lyckad även om många där inte riktigt hade koll på sin Harry Potter märkte jag.
Bilder tog jag inga men jag väntar med att sno några lite senare från Anna ;)

Idag har jag umgåtts med de bästa av de bästa. Mamma, Peppe, Morfar, Chrille, Anna och jag käkade lyx middag här hemma.
Mamma överträffade sig själv med den tre rätters som hon fixa åt oss. Anledningen var min framtida flytt och att jag för tredje året i rad inte är hemma på min födelsedag. Jag fyller en vecka efter att jag har åkt. Så det blev tidigt födelsedags firande och mys pys.
Jag fick en resväska och necessär som jag har önskat mig. Jag var verkligen i akut behov av en stor resväska då jag måste få plats med aningen mer denna resa, typ hela mitt liv.


Middagen var underbar och jag känner verkligen hur mycket jag tycker om dem allihop och hur mycket jag kommer sakna dem! Jag fattar inte att det bara är en vecka kvar tills jag åker. Så sjukt blandade känslor just nu. Men det blir nog bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar