fredag 28 september 2012

Too many goodbye´s

Det är så det känns nu. Det är för många hej då att de nästan inte känns. Det blir liksom overkligt att man inte ska träffa folk på länge. Jag är så töntigt sentimental och tycker det är skit jobbigt att säga hej då och inte veta när man ses igen. Jag önskar att jag bara kunde ta min resväska och dra men jag är inte sån. Nu är det tre dagar kvar tills jag åker. Helt sjukt hur gick tiden så fort, men det ska bli skit kul och så skönt att komma iväg.

I onsdags träffade jag världens finaste Heidi. Vi gick lite på stan och luncha och hade underbart mysigt som vanligt. Jag kommer sakna henne massor men vet att hon har det bra här i E-tuna och tills vi ses igen kommer  vi båda ha massa spännande att berätta det vet jag. Jag hitta en uggelsparbössa på guldfynd som jag blev kär i som Heidi insistera på att köpa åt mig. Hur söt får man vara liksom :)

I love it! Den ska få en hedersplats i mitt rum i Dublin. Det kommer bli utmärkt att förvara alla de där jävla euro mynten det finns ju ungefär hundra stycken olika.

På kvällen sen så träffa jag Jessica och hennes vän från Usa Kayla. Mycket trevlig tjej som jag absolut vill träffa igen. Tyvärr så mådde varken hon eller jag helt bra så det blev inte något längre besök. Jag drog vidare för att hänga med Cassandra och Dannie en sväng. Blev dock inte länge det heller då jag fick migrän liknande huvudvärk och blev fruktansvärt illamående. 

Idag har jag bara tagit det lungt och myst med mamma. Vi skulle egentligen haft besök ikväll men det blev ändrade planer. De kommer imorgon istället runt fyra tiden. Imorgon blir ganska galen med många människor att träffa och saker att uträtta. 

Men det är imorgon det, nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar