måndag 17 september 2012

Tandläkare

Idag klockan kvart över ett ska jag till tandläkaren. Det blir första gången på ungefär två år.
Jag har inte alls någon lust men det går ju inte att diskutera så mycket, dit måste man ju. Sist jag var där var precis innan jag åkte till Norge, det visade sig att jag hade ett hål som var tvunget att bli lagat Azap efter som jag skulle lämna landet ett år framåt.
Nu sitter jag i samma sits igen, bara veckorna innan jag ska till Irland får jag den där jävla kallelsen. Jag håller tummarna att det inte är något stort fel, lite tandsten kanske men annars borde det ju vara fine. Jag är väl ingen höjdare på att fixa med tänderna, borsta i alla ära men jag sysslar inte så mycket med tandtråd och munskölj. Ibland då och då får jag ett ryck men det varar inte speciellt länge.
Jag hatar också alla frågor de ställer,
Dricker du kaffe?
Läsk?
Använder du tandtråd?
Munskölj?
Vafan de ska väl de skita i, sköt du ditt så sköter jag mitt!
Jaja det sköter ju bara sitt jobb men jag uppskattar inte jobb där de ska ställa massa frågor och få en att känna sig som världens värsta människa. Mitt liv, mina tänder end of story!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar