onsdag 8 maj 2013

Brev hemifrån

Idag fick jag en sådan fantastisk överraskning när jag vaknade. På väg ner till köket för att fixa min dagliga kaffe så låg det ett till synes oviktigt brev på dörrmattan. Smått knöligt efter att postmannen brutalt tvingat det igenom vårat brevinkast.

Men jag hade på känn att det var något fint där inne. Och oj vad rätt jag hade. Så fort jag vände på det och såg att det var adresserat till mig från ingen mindre än min fantastiska Channette så förstod jag att min dag var gjord.

Ett underbar kärleksförklaring från en vän och mitt hjärta är så fyllt av kärlek nu att jag klarar mig ända tills jag får åka hem och krama om henne.


Bilden är från nyårsafton som jag fick den stora äran att spendera med underbara Channette och Emma!

Tack Fina fina vän! Snart kommer jag hem och får se dig briljera i Cabaret, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar