torsdag 25 april 2013

De kom och de gick

Jag tänk vad fort en helg kan gå när man har trevligt sällskap. Det har varit en fantastiskt helg med päronen och jag saknar dem redan. De är bra fina som flyger lång väga för att hälsa på ungen som är små galen och ger sig ut på tokeri ;)

Vi var på Guinness fabriken, vi satt på pubar och så gick vi runt bland Dublin gamla gator. Så här kastar jag in en bildbomb så får det tala för sig själv.












Jag är så evigt tacksam och glad att de kom hit! Vi har haft en underbart mysigt tid ihop här. 

Nu ska jag ge mig ut i solen och möta upp grabbarna. En riktigt tråkig nyhet för min del är att David och Oskar har bestämt sig för att åka hem mycket tidigare än tänkt. Redan 7 maj drar de och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dem då. Fy så tråkigt men det får liksom funka endå, men fasiken jag kommer ju sakna de där pöjkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar