tisdag 9 april 2013

Återhämtning

Så idag har fått bli en återhämtnings dag. Bara tagit det lugnt och låtit allt utvecklas efter eget tycke. En mycket nödvändig dag med andra ord.

Början av dagen så gjorde inte många slängar. Sen så tog jag mig ut till affären för att köpa lite nödvändigt ont. Bland annat så köpt jag saker till tacos middagen som jag kände att det var dags för.

Bästa idag var en lång dusch och att få jobb kläderna tvättade. Så nu är jag redo för mitt smått patetiska sju tills stängning pass imorgon. Det kanske blir en max fem timmars jobb imorgon var av tre blir med kunder och resten städning efter stängning. Så det ska jag nog överleva sen är jag ledig i hela två dagar, fantastiskt!



Jag köpte även cupcakes för att fira Henea lite smått i efterskott då jag inte kunde fira henne i lördags. Tror att mesta delen hamnade i min mage dock, inte bra. Vi två började även kolla en del på starkids A very potter senior year. Jag älskar ju A very potter musical och hade stora förväntningar inför denna. Det visade sig att det bara var en reading på scen. Fortfarande väldigt bra gjord men alla gick runt med manus på scen och det förstörde ju en del. Vi kom halv vägs innan Mick anslöt i soffan och då valde vi att kolla på något annat. Vi ska avsluta det en annan dag. 

Har ju även missat års dagen för mitt första besök på Irland ( jo men alltså jag gillar årsdagar). Det var ju runt den här tiden för ett år sen som jag åkte hit för första gången och blev helt kär i Dublin. Jag hade verkligen en fantastisk resa då och jag kan verkligen inte för mitt liv fatta att det redan är så längesen. Inläggen därifrån finns här.


Tänk att tiden går så fort, att det känns så skönt ibland och så oerhört läskigt emellan åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar