onsdag 24 april 2013

Handlingsförlamad

Min underbara föräldrar har åkt hem och lämnat mig kvar med en massa ambivalenta känslor. Jag är så tu delad när det kommer till mycket.

Efter en helg av äventyr och sen en måndag fylld av teater och en tisdag bestående av jobb så har jag mina lediga timmar blivit fullständigt handlingsförlamad och mest fastnat framför en drös av youtubeklipp (kan det var vår tids största tids fälla?).

Ikväll bjuds det ännu en gång på teater och när jag nästa gång får tid över lovar jag i alla fall en bildbomb här.

Tills vidare så bjuder jag på detta klipp som jag fastna för extra mycket. En ung 16 årig tjej från X-factor Uk som slog mig med häpnad över sin egen version av Chers gamla dänga Believe, ni vet den där låten som gick på repeat på nittiotalet. Den som i stort sätt lanserad autotunen. Här i en otroligt unik och vacker version.

Njut:

1 kommentar:

  1. OMG! Tog mig typ 100 år att kolla på den men damn, fick ju världens gåshud:)

    Snaaart är du hemma! :)
    LOVE

    SvaraRadera