lördag 21 september 2013

Pimp my wall

Sitter och väntar på lördags besök i from av fina Heidi. Vi ska pimpla lite vin för att sen dra ner en sväng på krogen är väl tanken. För att fördriva tiden sitter jag och utnyttjar tiden och kollar lite på olika tavlor till lägenheten. Så skönt att ha internet nu så man kan sitta och surf fönstershoppa, få igång inspirationen till att dekorera lägenheten. Alla stora möbler och sånt är ju på plats men det är det lilla som saknas nu.


Denna äger jag redan, den är köpt på Irland och jag verkligen älskar den! Men nu behöver den en kompis och jag tänkte att de skulle sitta på väggen över tvn.

Något i stil med detta hade jag tänkt.








Var nog mest inne på en Casablanca poster först då jag har sett den filmen. Men sen så hittade jag alla dessa andra och åh vad fina de är. Blir nog toppen vilken som. Gud vad jag längtar tills de hänger där över tv! 
Det är så kul att få pynta en egen lägenhet och verkligen få låta min egen smak och tycke spela in. Ska bli så spännande när alla mina idéer är på plats för att verkligen få se hur det blir. I huvudet ser det ju så bra ut men sen hur det blir i verkligheten det kan man ju aldrig veta.

Ne nu är Heidi på intåg, dags att runda av. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar