söndag 22 september 2013

Lazy day

Har haft den mest sega och onödaiga dagen på länge. Vakna ändå hyfsat tidigt så där 10.30 vilket ändå får anses som ganska bra när man varit ute kvällen innan.

Gårdagen var oerhört lyckad. Heidi och jag satt och pumpa musik, pratade och drack mängder vin. Runt kvart i tolv styrde vi stegen ner mot stan. Vi hamna på Pitchers en pub, uteställena i övrigt var ganska döda men på Pitchers hängde alla tappra själar som total sket i att det är löning först nästa helg. Väl på Pitchers möte vi upp Jessica &co och hade hur trevligt som helst. Sen efter någon vända till baren var det som om stället helt plötsligt explodera av väl kända ansikten. Det var helt sjukt hur alla jag kände helt plötsligt började ploppa upp på samma ställe utan att det liksom var för beställt. Det var i alla fall så sjukt trevligt och så jäkla kul.

När krogen stängde klockan två var vi ju absolut inte klara än. Så en lite efterfest på det med alla underbara människor. En så jäkla spontan och random kväll och det är ju dessa som blir som allra bäst. Hemma var jag någon gång efter fyra för andra kvällen i rad.

Idag har jag umgåtts med min kaffekopp och inte mycket annat. Jag har utnyttjat att ha internet igen och njutit av att inte göra ett skit. Imorgon återvänder jag ju till min lilla tvåa och innan jag lägger huvudet på kudden så ska jag väl gå igenom morgondagen. Det är med skräckblandad förtjusning som jag återvänder till skolan.

Ikväll ska jag nog synda och köpa lite godis. Kan inte låta bli och jag känner att jag kan behöva det innan den nya veckan tar start. Oktober få bli en hälsomånad! Oktober påminner mig även att jag måste börja planera inför min kommande födelsedag.

Fina tjejer från igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar