tisdag 7 augusti 2012

Qt Girl

Fick fin besök av Heidi efter jobbet idag. Vi strosa runt i min kvarter (som förövrigt varit lite galet på sistone med tre skottlossningar på tre dagar). Vi hamnade på en brygga i Vilsta och åt glass, precis som man ska på sommaren tills det börja regna och vi fick skynda hem igen.


Detta gav hon mig, det var meningen att jag skulle få det innan jag for till Irland men det hanns ju inte. Men det gjorde ju inget för lika glad för det blev ju jag. Jag älskar Ugglor och blev nyss av med en plånboks liknande sådan och då hitta Heidi en fantastisk ny sådan åt mig. Du är för söt tjejen!

Förövrigt så har jag har varit något disträ och trött på sistone och ber om ursäkt till alla underbara vänner att jag inte hör av mig tillräckligt. Ert stöd betyder mest och det får ingen av er tvivla på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar