måndag 20 augusti 2012

Long time no see

Mycket har hänt på de dagarna som har varit sen sist jag skrev. Jag har varit dålig på att skriva men orken har inte funnits.

Jag börjar med att gratulera min underbara bror som fyller hela 25 år idag!

Jag är så väldigt glad att ha just honom till bror, en mer kärleksfull och omtänksam bror går nog knappt att finna. Vi har alltid ståt varandra nära trots att vi i grund och botten är ganska olika så finns en likasinnad humor och syn på livet som binder ett stark band mellan oss. Jag vet att hans finns där för mig 100% och även jag för honom. Trots att vi valt väldigt olika vägar i livet hoppas jag att bandet för blir stark. 

I lördags tjuvstartade vi firandet av honom, Det bliv förstklassig middag av föräldrarna i sällskap av Chrilles fina flickvän och hennes familj. Och så morfar så klart. Det var en fantastisk trevlig kväll som slutade med en snabb liten utgång för mig, Chrille och Anna






Det var en mycket lyckad kväll och jag tror vi alla hade trevligt. Dagen därpå spenderades att fika med Chrille och Anna. Det var strålande sol och otroligt varmt. Så vi bestämde oss för att ta bilen ut till borsökna för ett dopp. Otroligt skönt och svalkande. 



Kvällen avslutade med kaffe i termos och häng på St: Eskils skolgård. Det är en gammal tradition som jag och Jessica började med andra året på gymnasiet och som alltid är lika mysigt. Jag längtar redan tills nästa kvällshäng.


Nu väntar duschen och ikväll blir det bio med Chrille och Anna. Vi ska se Snabba Cash 2, en av min brors absoluta favorit filmer/böcker så det är ju passande nu när det är hans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar